کودکان کهگیلویه و بویراحمد در خیمه عزا به یاد علی اصغر به سوگ می نشینند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن استقبال از پیشنهاد کانون پرورش فکری در خصوص تشکیل و راه اندازی کارگروه کودک و نوجوان، آمادگی مجموعه خود را جهت برگزاری نشست های تخصصی در این حوزه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری که با دستور کار برنامه های پیش بینی شده هفته ملی کودک با حضور برخی از مسئولان استانی برگزار شد، حجت الاسلام میرمحمدی  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  ضمن استقبال از پیشنهاد کانون پرورش فکری در خصوص تشکیل و راه اندازی کارگروه کودک و نوجوان، آمادگی مجموعه خود را جهت برگزاری نشست های تخصصی در این حوزه اعلام کرده و رسیدگی به مسائل و موضوعات مربوط به حوزه کودک و نوجوان را اولویت این نشست ها دانست.

میرمحمدی از کودکان به عنوان سرمایه های اصلی جامعه نام برده و بیان داشت: هفته ملی کودک امسال به دلیل هم زمانی با دهه اول ماه محرم از حال و هوای معنوی خاصی برخوردار بوده و تلاش شود به مراسمات مخصوص این دهه توجه جدی شود و امید است هفته ملی کودک محرمی در استان داشته باشیم .
وی  توجه به نیازها و مسائل اساسی کودکان را از دغدغه های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی دانسته و تصریح کرد: به منظور پاسخ گویی به نیازهای کودکان و در قالب کارگروه تخصصی کودک و نوجوان برای تحقق خواسته های کودکان تلاش مضاعفی صورت خواهد گرفت.
هم چنین در این نشست گرجی زاده  مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اهمیت کودکان و ضرورت توجه به آن ها بیان داشت:کودکان نیازمند توجه اند و مسئله فرهنگ و کودکان و نوجوانان در این استان مغفول مانده است .
وی افزود:  هفته ملی کودک  بهانه ای است که خانواده ها و مسوولان  در طول سال به نیازها و مسائل اساسی کودکان توجه نموده و برای دوران کودکی اهمیت بیشتری قائل شوند.
گرجی زاده الگوپذیری از رفتار دیگران را از ویژگی های گروه سنی کودک و نوجوان برشمرده تصریح کرد: درس های عاشورا بهترین الگو برای کودکان و نوجوانان ما برای آشنایی با رشادت ها و دلاوری ها و الگو پذیری این قشر می باشد .
مدیرکل کانون ضمن مهم خواندن دوران کودکی از مسئولین استانی خواست تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در خدمت رسانی به این قشر یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =