اعضای مرکز شماره 2 سنندج جوایز اول دانشگاه علوم پزشکی کردستان را از آن خود کردند

اولین همایش منطقه ای پیشگیری ومبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور ستاد مبارزه با قاچاق کالا در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز چهارشنبه در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،این همایش میان دانشگاه های ایلام، کرمانشاه و کردستان برگزار گردید، واز آثار برگزیده تجلیل شد.

بنا بر این گزارش،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص برگزاری همایش دانش آموزی این همایش نیز گفت: مسابقه دانش آموزی نیز با نام اثرات سوء ناشی از مصرف انواع محصولات سلامت محور قاچاق بر سلامت انسان از جمله دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی، مکمل ورزشی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار گردید..

حسن زاده با بیان اینکه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی مجازبه شرکت در این مسابقه بودند ،گفت: دانش آموزان نیز در بخش های مقاله، فیلم کوتاه، شعر، طراحی، نقاشی، انشا و روزنامه دیواری آثار خود را تا 30 خرداد ماه سال جاری به مدرسه محل تحصیل ودبیرخانه همایش تحویل دادند.

در میان آثار بسیاری که به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود اعضای مرکز شماره 2 سنندج جوایز اول این همایش را از آن خود کردند .

هستی نظام الدینی ،آنیا شکری و محمودی 3نفر از اعضای مرکز موفق به دریافت جوایز ولوح تقدیر این همایش منطقه ای شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =