مراسم تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس کانون خوزستان برگزار شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس کانون این استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار شد کانون از 5 خانواده شهید و جانباز و 8 نفر از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس خود تجلیل کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مراسم با اشاره به جایگاه والا شهدا، جانبازان و ایثارگران در نزد پروردگار گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، قوی‌ترین سلاحی است که مسلمانان می‌توانند به داشتن آن افتخار کنند.

غلامرضا شنبدی ترویج و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت را بازدارنده‌تر از هر سلاح دانست و افزود: خداوند نیز بزرگ‌ترین کامیابی برای مسلمانان را، شهادت در راه خود می‌داند؛ و برای مؤمنانی که عاشقانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن را تقدیمش می‌کنند، پاداش بزرگی در نظر گرفته است.

وی تجلیل از جایگاه والا شهدا، جانبازان و ایثارگران در ایام سرشــار از حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این مرز و بوم را به‌عنوان یک نیاز اخلاقی و معنوی جامعه امروزی دانست و تأکید کرد: خدمتی که ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی به این انقلاب کردند باید به نسل جوان منتقل شود تا این عزیزان در جریان ایثارگری‌های آنان قرار گیرند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، 5 خانواده شهید و جانباز دارد و 8 نفر از کارکنان این اداره افتخار حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل را داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =