گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس چندین ویژه‌برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

در تاریخ 2 مهر 96، مربیان مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه در کنار سایر مسوولان این شهر با "حجت الاسلام فاطمیان " به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه اقبالیه درباره هفته دفاع، مقدس و خاطرات جنگ، انقلاب و حماسه سازان آن برای مهمانان خود سخن گفت.

هم‌چنین اعضای دختر این مرکز با همراهی مربیان کانون با حضور در گل‌زار شهدای این شهر، مزارشهدا را غبارروبی و گل افشانی کردند.

در تاریخ 3 مهر 96، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ای با موضوع سواد رسانه ای با همکاری مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد و حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) با حضور 40 نفر از اعضای کانون و اعضای بسیج برگزار شد.سخنران این نشست درباره اثرگذاری فضای مجازی در زندگی فردی و اجتماعی، اهمیت استفاده از این فضا، آگاهی از مقاصد شبکه های اجتماعی و بالا بردن سواد رسانه ای با اعضای کانون سخن گفت.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ای با عنوان"حدیث سرخ" را اجرا کرد. در این برنامه فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری مانند:معرفی ایام و وقایع، کارگاه کاردستی، مسابقه، کارگاه نقاشی، روخوانی کتاب، بازدید از نمایشگاه آثار اعضا ، بازدید از موزه شهدا، روخوانی کتاب، نمایش فیلم و غبارروبی مزار شهدا برای بیش از چهل دانش آموز از روستای کوهین  انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری آوج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس چند برنامه مناسبتی برگزار کرد.

فضاسازی مرکز با نمادهای دفاع مقدس، کارگاه نقاشی و ادبی با موضوع دفاع مقدس، قصه گویی، معرفی شخصیت(سرداران شهید دفاع مقدس) از جمله این برنامه‌ها بود.

هم‌چنین مربیان این مرکز در هفته دفاع مقدس به دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان آوج رفتند و با اهدای یادبود از آنها قدردانی کردند.در این دیدارها درباره همکاری بیشتر بسیج با کانون برای افزایش بهره مندی کودکان و نوجوانان این شهرستان از فعالیت های کانون هم رایزنی هایی انجام شد.

دیدار با خانواده شهدای نوجوان روستای اروان آوج، برنامه دیگر این مرکز در هفته دفاع مقدس بود.

در تاریخ 5 مهر 96، با هدف گرامی داشت هفته دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و هنری محمدیه کارگاه های نقاشی، ادبی و فرهنگی را با محوریت دفاع مقدس برای اعضای کودک و نوجوان خود برگزار کرد.

برنامه های دیگری مانند غبار روبی مزار شهدای گمنام محمدیه، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، نقاشی گروهی، بحث آزاد و قصه گویی برنامه های دیگر این مرکز در هفته دفاع مقدس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =