کد خبر: 272694
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
بازدید 723
برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز کانون

61 مرکز کانون استان تهران در هفته ملی کودک 1396برای مخاطبان کودک و نوجوان، به اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هفته ملی کودک در سال 1396 با شعار «هر کودک نشانه خداست» باهدف معطوف نمودن توجه جامعه به حقوق کودکان از 15 تا 21 مهر در مجموعه آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد در حالی برگزار می‌شود که شش نهاد فعال در حوزه‌ی کودک و نوجوان از تاریخ 12 تا 21 مهر با برگزاری نشست های تخصصی «کودک و قهرمانان دینی»، «ویژگی‌های خانواده‌ی معیار در قرآن»، «لزوم آشنایی کودکان باارزش‌های محیط‌ زیست و میراث فرهنگی»، «نقش انیمیشن در سلامت روانی کودکان»، «علوم و فن‌آوری‌های شناختی»، «اهمیت فرهنگ‌سازی در استفاده از محصولات فرهنگی ایرانی»، «مفهوم کودکی در عصر حاضر» پذیرای مربیان، فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان و علاقه‌مندان هستند.

همچنین در این ایام، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در 61 مرکز کانون استان برای کودکان و نوجوانان با رویکرد به موضوع صلح و دوستی برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری ادبی تابستانۀ اعضا، حضور بر بالین کودکان بیمار در بیمارستان‌ها و اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، کاردستی و اهدای کتاب، دعوت از کودکان نیازهای ویژه در مراکز فراگیر و اجرای برنامه‌های متناسب با نیاز  آنان، آشنایی کودکان و نوجوانان با بحث‌های علمی به‌ویژه نجوم و زیست‌شناسی در مراکز تخصصی علمی، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و عروسکی تولیدشده توسط خود اعضا، دعوت از دانش آموزان مدارس و برگزاری برنامه‌هایی همچون نمایش فیلم، اجرای نمایش، برپایی کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی و ... ازجمله فعالیت‌های کتابخانه‌های کانون استان در این ایام خواهد بود.

علاقمندان جهت شرکت در ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های کانون در استان و مناطق مختلف شهر تهران، از برنامه‌های تدارک دیده شده متناسب کودکان و نوجوانان بهرمند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =