جلسه کمیته هفته ملی کودک در شهرستان قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی، هنری قوچان، به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، میزبان مسوولان و نمایندگان فرمانداری، بهزیستی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و محیط زیست بود.

میترا شجاعی‌مقدم مربی مسوول مرکز ضمن اشاره به این مطلب که کودکان بارقه‌های امید در زندگی اجتماعی و آینده‌سازان جامعه هستند به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های باکیفیت و اثرگذار این هفته و ضرورت برنامه‌ریزی اصولی برای رفع آسیب‌ها و مشکلات این قشر حساس تاکید کرد.

جمع‌آوری کتاب و لوازم‌التحریر برای کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت، بازدید رایگان از موزه‌ها و مناطق گردشگری و معرفی صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی، بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه‌ی حیات وحش، برپایی ایستگاه نقاشی، ویژه برنامه‌های عاشورایی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان و خانواده‌ها از جمله برنامه‌های این هفته است که در جلسه کمیته هفته ملی کودک تصویب شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قوچان نیز به طور ویژه و خاص و به منظور شناسایی استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان، فراخوان ادبی خود را منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =