مجموعه شعر کودک «خنده پر، پرنده پر» رونمایی شد

مجموعه شعر کودک با مضمون دفاع مقدس از معصومه مهری قهفرخی سرپرست آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: مجموعه شعر «خنده پر، پرنده پر» سروده ی معصومه مهری قهفرخی سرپرست آفرینشهای ادبی کانون در آیین گرامی داشت این هفته در محل موزه ی دفاع مقدس با حضور مسوولان استانی رو نمایی شد.

در این آیین که با حضور مسئولان استانی صورت گرفت معصومه مهری قهفرخی شاعر کودک و نوجوان هدف از تالیف این کتاب را آشنایی نسل جدید با سالهای حماسه و دفاع، تقویت روحیه ی ایثار و شهادت طلبی، آشنایی با ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت منابع ادبی در حوزه کودک با مضامین پایداری عنوان کرد.

مجموعه شعر کودک «خنده پر، پرنده پر» دارای 12 عنوان شعر است که با نگاهی خلاقانه و با استفاده از ظرفیت های ادبی توانسته است پیام های متفاوتی را از جنگ و دفاع مقدس ارائه دهد که آشنایی با مفاهیم اسارت، بمب باران، شیوه های زندگی، آزادی، جانبازی، شهادت و... از جمله مفاهیم به کار رفته در این مجموعه است.

گفتنی است مجموعه شعر «خنده پر، پرنده پر» توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس منتشر شده است و به همت این اداره و امور کتابخانه های عمومی استان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی، معاون اداری کانون ، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثار گران، رونمایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =