همزمان با هفته ملی کودک در چهار محال و بختیاری برگزاری می شود

آثارفرهنگی، هنری و ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی هفته ملی کودک در مراکز کانون به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی با اشاره به توانمندی های کودکان و نوجوانان استان در زمینه های فرهنگی، هنری و  ادبی و فعالیتهای اعضا در مراکز کانون افزود: طی هفته ملی کودک در بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در استان قرار است بیش از 8 هزار اثر از کودکان و نوجوانان  به نمایش گذاشته شود.

وی در این باره ادامه داد در این نمایشگاهها که در دو بخش اعضای ثابت و اعضای کارگاههای تابستانه برگزار می شود: قرار است 42 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیر کل کانون اجرای ایستگاههای فرهنگی، هنری در کنار این نمایشگاهها را از دیگر امکانات فراهم شده توسط کانون در این ایام عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاهها ایستگاههای متنوع فرهنگی، هنری  و ادبی جهت استفاده عموم کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه تعبیه شده است.

فرزاد رحیمی با اشاره به  استقبال دانش آموزان نمایشگاههای کانون بیان کرد: در سالهای گذشته دانش آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاهها را به خود اختصاص داده اند و با هماهنگی های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستانهای مختلف، پیش بینی می شود بیش از 15 هزار دانش آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاهها بازدید کنند.

گفتنی است: هفته ملی کودک از 15 الی 21 مهر ماه با شعار «هرکودک نشانی خداست» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =