اجرای طرح فرهنگی کودک، مادر و بازی در شهرکرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح فرهنگی کودک، مادر و بازی در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با هفته ملی کودک فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با اشاره به شعار کودک و خانواده در این هفته  اظهار کرد: طرح فرهنگی کودک، مادر و بازی با هدف احیای بازی‌های بومی و محلی در مرکز شماره 3 شهرکرد اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح که از ابتدای فصل تابستان و هم سو با برنامه‌ریزی سالانه باهدف ارتقا مهارت‌های فکری و عملی کودکان وتوسعه فرهنگ شادزیستی طرح‌ریزی شده است ادامه داد: 80 نفر از مادران و کودکان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد شرکت داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش تربیتی برنامه‌های کانون برای کودکان و نوجوانان افزود: در طرح فرهنگی کودک، مادر و بازی مادران به عنوان همبازی در کنار کودکان خود حضور داشته و با فراهم نمودن شرایط مناسب زمینه تجربه‌ای لذت‌بخش از زندگی را برای آنان فراهم می‌کنند.

در این سمپوزیوم جهانگیر دوستی رییس اداره فرهنگی آموزش و پرورش استان به عنوان کارشناس طرح حضور داشته و از تاثیرات بازی والدین در کنار کودکان برای حاضران در جلسه صحبت کرد و تاثیرات مثبت این رفتار را برای آنان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =