برگزاری برنامه های عاشورایی برای کودکان و نوجوانان

مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ویزه برنامه‌های هفته ملی کودک را عاشورایی برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع کانون زنجان هر ساله برنامه‌های مختلف و متنوعی برای هفته ملی کودک برگزار می‌کند.

امسال نیز به خاطر همزمانی این هفته با ایام محرم، برنامه‌ی مداحی و سینه زنی، قصه گویی با عنوان امام رضا (ع) همسو با شعار «هرکودک نشانی خداست»  به اجرا در آمد.

 برگزاری برنامه عاشورایی عزاداری پسران و دعوت از گروه همنوایی و مدیحه سرایی پسران با حضور 150 نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی جان نثار با همخوانی دانش آموزانی که در کلاسهای آموزش مداحی شرکت کرده بوداند.

معرفی شخصیت سید و سالار شهیدان در قالب قصه گویی و معرفی وقایع و شخصیت های عاشورایی با عنوان "علمداران کربلا" در قالب نمایشگاه تصویری  از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

همکاری با انجمن اولیا و مربیان مدرسه در اجرای برنامه های کانون و مدرسه، همسو با شعار کودک در پناه خانواده با اجرای برنامه‌های  معرفی فعالیت ‌های کانون ، سخنرانی یکی از اولیا حاضر در انجمن و بیان نظراتشان در باره فعایت های کانون، سخنرانی مدیر مدرسه خانم نظری و بیان نظراتشان در باره اجرای طرح کانون و مدرسه، پخش کیلپ در رابطه با تربیت کودک ادامه یافت. در پایان بروشور فعالیت های کانون  جهت آشنایی بیشتر با این مرکز در اختیار اولیا قرار گرفت.

همچنین برگزاری جشنواره قصه گویی استانی بخش نوجوان و دعوت از کودکان و دانش آموزان برای حضور در برنامه از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک بود.

ویژه برنامه اجرای جنگ شادی ویژه مهدهای کودک استان با هماهنگی سازمان بهزیستی استان که  شامل قصه گویی و نمایش و انیمیشن همسو با شعار هفته ملی کودک ، محیط زیست و میراث فرهنگی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =