قصه گویی مربی کانون فراگیر بندرعباس برای کودکان نابینا

فاطمه غفاری مربی مسوول کانون فراگیر بندرعباس با حضور در مجتمع استثنایی امید بندرعباس ماجرای شیری که غمگین بود را برای کودکان نابینا روایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، با برگزاری ویژه برنامه ای  در مجتمع استثنایی امید بندرعباس  روز عصای سفید گرامی داشته شد.

در این مراسم که شهباز بارانی  رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان، دکتر محمد جاودان رییس انجمن نابینایان استان و رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان، مدیران مدارس استثنایی استان حضور داشتند فاطمه غفاری مسئول کانون فراگیر بندرعباس با حضور در مجتمع استثنایی امید بندرعباس ماجرای شیری که غمگین بود را برای کودکان نابینا روایت کرد.

شهباز بارانی با تبریک این روز اعلام داشت: در سطح استان 280 دانش آموز با اختلال بینایی داریم که خوشبختانه اندکی از آنان نابینای مطلق می باشند و مابقی در رده کم بینایان قرار دارند.

وی با تقدیر از معلمان از آنان خواست با تلاش در هموار کردنن مسیر رشد این دانش آموزان به سیستم فراگیر کمک نمایند تا این دانش آموزان به راحتی وارد اجتماع شوند.

بارانی با اشاره به استعداداین  گروه از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه اعلام داشت خوشبختانه امسال دانش آموزان با اختلال بینایی استان موفق به کسب رتبه های برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح کشور شدند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان همچنین از خدمات کانون پرورش فکری استان به کودکان با اختلال بینایی تشکر کرد.

قرائت قرآن توسط حافظ 17 جز قرآن  فایزه فقیهی عضو کانون فراگیر، اجرای دکلمه به مناسبت این روز توسط آیدا احمدی دیگر عضو این کانون، اجرای سرود بچه های نابینا و پخش کلیپ عملکرد یکساله این مجتمع از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =