کد خبر: 273528
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
بازدید 1014
کودک ،کتاب و محصولات فرهنگی در مرکز شماره یک کرج

گزارشی به قلم فاطمه علیپور مسوول مرکز شماره یک کرج

   پنج شنبه بیستم مهرماه ۱۳۹۶ همزمان با ششمین روز از هفته ملی کودک (کودک ،کتاب و محصولات فرهنگی)ویژه  برنامه ای با حضور اعضا و والدین در مرکز شماره یک کرج برگزار شد، عضو نوجوان "فاطمه نصری" مجری برنامه باخواندن شعری در وصف امام حسین (ع) برنامه را شروع کرد.

سپس فاطمه علی پور، مسوول مرکزشماره ۱ کرج   ضمن خوش آمد گویی به اعضا و والدین و تبریک هفته ملی کودک و گرامی داشت ماه محرم، چند قسمت از  بیانیه حقوق کودک را برای والدین واعضا بیان کرد .

توضیح  برنامه هاو فعالیت های فصل پاییز دیگر بخش سخنان بود .

 مه تا قشلاقی دیگر عضو مرکز ، در بخش بعدی برنامه،  دکلمه "مرا نبوس بابا" را که قبلا با هدایت و راهنمایی افسانه خشامن، مربی فرهنگی مرکز ، تمرین کرده بود اجرا کرد .

سحر حقیقی، مربی فرهنگی مرکز نیزقصه ی" سقای تشنه لب" را برای بچه ها روایت کرد.

 در نهایت اعضا با شرکت در کارگاه های هنری و ادبی، در بخش نقاشی با هدایت (ماندانا  مهر پور و فرزانه احمدی) مربیان نقاشی این مرکز و در بخش ادبی با شرکت در کارگاه داستان نویسی (به کوشش فاضله مسگری و آرمان فرج اللهی مربیان ادبی شهریه ای مرکز)،   به خلق اثر هنری و ادبی پرداختند .

در کنار این فعالیت ها برای مادران نیز بخش قرائت دسته جمعی "زیارت عاشورا "در نظر گرفته شده بود که افسانه خشامن، این بخش را به همراه والدین و بخشی از اعضا اجرا کرد .

اهدای کتاب هایی با عناوین ( شازده کوچولو، درخت بخشنده، دیدار قطعه گم شده با دایره کامل  ، اول می خواستم یک گل به تو هدیه بدهم ، اریک ،کتاب صلح ، کتاب احساس های خوب ، دوباره نگاه کن ، قابل اعتماد باشید) به مناسبت روز"کودک ،کتاب و محصولات فرهنگی"  به اعضا روز خاطره انگیزی را برای آن ها ساخت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =