حضور کودکان روشندل مرکز ۲۱ تهران در برنامه تلویزیونی

به مناسبت بزرگداشت نابینایان، دو عضو کودک روشندل مرکز فراگیر شماره ۲۱ کانون استان تهران میهمان برنامه عصر خانواده شبکه دو سیما بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با روز بزرگداشت عصای سفید در ۲۳مهرماه ۱۳۹۶ ، دو تن از اعضای کودک مرکز فراگیر شماره ۲۱ کانون استان با حضور در برنامه عصر خانواده به سؤالات مجری در رابطه با نیازهای آموزشی خودپاسخ دادند.

« ساغر آبلو و ثمین عزتی» اعضای فعال این کتابخانه فراگیر، تاکنون در برنامه‌های مختلف کانون حضوری فعال داشته‌اند. ساغر آبلو تابستان امسال در گروه خیمه‌شب‌بازی « قصه بخت» به‌عنوان صداپیشه شرکت داشته است. این نمایش با هنرمندی اعضای کودک و نوجوان روشندل و دیگر اعضای این مرکز فرهنگی هنری، موفق شد در جشنواره آئینی سنتی امسال، در جمع هنرمندان ارشد این حوزه تئاتری، برای مخاطبان عموم، اجرای موفقی داشته باشد که اعضای نابینا، صداپیشگی را بر عهده گرفتند و دیگر اعضا عروسک‌گردانی را.

کانون به‌منظور ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، با تغییر کاربری برخی مراکز خود، امکان حضور بچه‌های نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و دارای نیازهای ویژه را در کنار دیگر اعضا کانون فراهم کرده است که این مراکز با عنوان مرکز «فراگیر» فعالیت‌ می‌کنند.

تعداد این مراکز در استان تهران به پنج مرکز رسیده است و امکاناتی نظیر: کتاب‌های بریل، کتاب‌های صوتی، دستگاه‌های بهدید، پرکینز و ... را برای این مخاطبان فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =