ویژه برنامه ‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هفته ملی کودک با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 15تا 21 مهر، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین هر روز با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان بچه‌های استان بودند.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه درتاریخ 20مهر، همایش هفته ملی کودک را با حضورکودکان تحت پوشش شیرخوارگاه حلیمه، کارشناسان محیط زیست ، شهرداری، آموزش و پرورش و معلمان برگزار کرد.

برپایی ایستگاه نقاشی، شعرخوانی اعضا، اجرای سرود "گل گهواره"، اجرای نمایش، مسابقه، نمایش نماهنگ، برگزاری کارگاه ادبی با عنوان "کودک و خانواده"، قصه‌گویی و اهدای جایزه به اعضا و کودکان شیرخوارگاه از جمله برنامه‌هایی بود که برای 67 مهمان این مراسم اجرا شد.

در پایان مهمانان مرکز از نمایشگاه آثار اعضا بازدید کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری  آوج، سه برنامه متنوع به مناسبت هفته ملی کودک اجرا شد.

جشنواره بازی‌های بومی-محلی، کارگاه هنری برای معرفی هنرهای عاشورایی و ساخت خیمه و کارگاه ادبی "دل‌نوشته ای برای دوست خوبم، خدا"با حضور 38 دانش آموز اجرا شد.

هم‌چنین،همایش مفهوم کودکی و آداب فرزند پروری برنامه‌ای بود که این مرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان آوج و مدرسه ابتدایی سیزده آبان برای 62 نفر از پدران و مادران دانش‌آموزان ابتدایی دختر برگزار کرد.

در این مراسم مهمانان کانون راهکارهای مناسب تربیتی و شیوه‌های به‌روز مقابله با زیان‌های دنیای مجازی را فراگرفتند.

در پایان این برنامه، مهمانان از نمایشگاه آثار اعضا با عنوان"باغ رنگارنگ" بازدید کردند وبا فعالیت‌های کانون و اثرگذاری آن در خلاقیت و ارتقا توانمندی کودکان و نوجوانان آشناتر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =