معرفی چکیده مقاله‌های برگزیده بیستمین جشنواره قصه‌گویی

یک مقاله از کانون چهار محال و بختیاری به مرحله ی بعدی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: فرزاد رحیمی با اشاره به بخش مقاله نویسی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی از برگزیده شدن و راهیابی مقاله ای از همکاران کانون استان به مرحله بعدی خبر داد.

وی در این باره افزود: دکتر حسن‌ دولت‌آبادی به عنوان داور این بخش پس از بررسی 182 چکیده مقاله، ۶۹ عنوان چکیده‌ی برتر راه‌یافته به مرحله بعدی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی کرد.

رحیمی اضافه کرد: بر این اساس دبیرخانه‌ی این جشنواره این آثار را که با موضوع‌های «استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» خلق شده بودند بررسی و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها را 20 آبان اعلام کرده است.

مدیر کل کانون در این باره گفت: از این استان زیبا علیخانی، بهار ملک پور و ریحانه کیوانی با مقاله بررسی منابع دیجیتال موجود در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقش آن در فعالیت قصه گویی مربیان توانستند به مرحله ی بعدی این مسابقات راه یابند.

بر همین اساس، اصل مقاله‌های پذیرفته شده باید حداکثر تا 15 صفحه A4 بوده و در فایل Word و PDF با فونت Bmitra اندازه 14 به نشانی الکترونیکی fcc.kanoon@gmail.com ارسال شود.

بر اساس این خبر، در مجموع 182 چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان 55 مقاله به مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و 127 مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشت.

برگزیدگان پایانی آذر ماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده همزمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =