کد خبر: 273780
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
بازدید 731
بازدید امام‌جمعه شهرستان دماوند از کانون

مرکز دماوند کانون استان تهران روز پنج‌شنبه ۲۷مهرماه میزبان حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام‌جمعه این شهرستان و نمایندگانی از اداره آموزش‌وپرورش دماوند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این بازدید که به‌صورت سرزده صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی از بخش‌های مختلف این مرکز دیدار و در رابطه بااهمیت فرهنگ مطالعه در جامعه نکاتی را یادآور شد.

وی که از سال ۶۹ تا دوره نوجوانی، از اعضای فعال این کتابخانه بود، از خاطرات خوب دوران عضویتش در کانون  سخن گفت و ضمن تقدیر از تلاش مربیان این مجموعه و ابراز خرسندی از پویایی کتابخانه کانون دماوند، بیان داشت: هر چه در امر آموزش و توانمندسازی آینده‌سازان فهیم ایران اسلامی بکوشیم افراد موفق‌تری در آینده خواهیم داشت و در پایان از مربیان کانون که همواره برای تربیت نسل کتاب‌خوان و جویای علم  تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

در بخشی از این بازدید، صدیقه اشراف اسلامی مسئول مرکز دماوند، عکس‌هایی از دوران عضویت حجت‌الاسلام دماوندی و حضور او در فعالیت‌های  فرهنگی هنری کانون دماوند نشان داد که ایشان دقایقی را با دیدن آلبوم‌های قدیمی این کتابخانه و مرور خاطرات شیرین کودکی در کانون سپری کرد.

حضور در کارگاه شعر و قصه و گفتگو با خردسالان و بازدید از نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و ادبی اعضا، بخش‌های دیگر این دیدار بود.   

امام‌جمعه شهرستان دماوند اظهار امیدواری کرد که ازاین‌پس با تعاملات بیشتر مسئولان این شهرستان با کانون، امکانات مورد نیاز در اختیار این کتابخانه قرار خواهد گرفت.

مرکز دماوند کانون استان تهران جنب رصدخانه کانون در خیابان تختی ، روبروی اداره کل آموزش‌وپرورش در شهرستان دماوند واقع‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =