حضور پژوهش های کانون استان در نهمین جشنواره پژوهش کشور

پژوهش های برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از ارسال بیست اثر پژوهشی از مربیان کانون استان به دبیر خانه استانی نهمین جشنواره پژوهش کانون خبر خبر داد.

وی در این باره افزود: فراهم کردن زمینه بروز استعداد، خلاقیت و توانایی پژوهشگری در اعضا و مربیان، کمک به ارتقای بینش و نگرش پژوهشی در کانون، معرفی پژوهشگران و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش های بنیادی و کاربردی در توسعه کمی و کیفی فعالیتهای کانون از جمله اهداف این جشنواره محسوب می شد.

رحیمی با اشاره به قالب های پژوهشی در این جشنواره افزود: طرح های پژوهشی، اقدام پژوهی، پژوهش های اعضا، مقالات، پایان نامه ها یا رساله های دانشجویی از جمله بخش های این جشنواره محسوب می شد.


مدیر کل کانون فراهم کردن تمهیدات لازم در خصوص مشارکت اعضا و مربیان، برنامه ریزی برای برپایی آثار نمایشگاهی، و برگزاری نشست های علمی در موضوعات و محور های برنامه های هفته پژوهش را از جمله اقدامات جنبی دبیر خانه استان بیان کرد و افزود: این دبیر خانه به صورت دایمی آماده دریافت و راهنمایی همکاران و اعضای کانون در این راستا است.

رحیمی از زیبا علیخانی کارشناس فرهنگی و سوزان رییسی کارشناس آموزش کانون به عنوان داوران این مسابقه یاد کرد و افزود: در مرحله استانی این دور از مسابقات: 8 نفر از اعضای مراکز و 5 نفر از مربیان استان به عنوان برگزیده به مرحله بعد این دور از مسابقات در تهران راه یافتند.

 وی در این باره گفت: در آخرین مرحله این مسابقه 3 اثر برگزیده و 3 اثر تقدیری در بخش های پایان نامه، طرح پژوهشی، مقاله و اقدام پژوهی، و 20 اثر برگزیده و 20 اثر تقدیری در بخش پژوهش اعضا با تقدیر از مربیان راهنمای اعضا از 25 تا 30 آذر ماه 96 در تهران معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =