کد خبر: 273928
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
بازدید 1203
صورتک‌های پنهان در سمنان

اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز فراخوان بزرگ نقاشی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از اجرای فراخوان بزرگ نقاشی با عنوان «صورتک‌های پنهان» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی سراسر استان خبر داد و گفت: این فراخوان در فضای مجازی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با موضوع نقاشی از چهره‌های استکبار در آستانه‌ی 13 آبان روز دانش‌آموز اجرا می‌شود و علاقمندان تا پنجم آذرماه سال جاری همزمان با روز بسیج دانش‌آموزی فرصت دارند تا تصویر آثار خود را به آدرس تلگرامی https://t.me/KanoonSemnan13Aban  بفرستند.

جمال، هدف از اجرای این فراخوان را در راستای ترویج فرهنگ استکبارستیزی، معرفی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، توجه کودکان و نوجوانان به این مهم و تببین توطئه‌های آمریکا و دلایل تسخیر لانه‌ی جاسوسی که حضرت امام خمینی(ره) آن را «انقلاب دوم» و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامید، عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، در پایان تصریح کرد: به مناسبت 13 آبان از 13 دانش‌آموز که بهترین تصویر را از چهره‌های استکبار ارسال کنند از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ تمامی آثار کودکان و نوجوانان به صورت نمایشگاهی، دی و بهمن سال جاری در مسیر راهپیمایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =