گرامی‌داشت روز دانش‌آموز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع، روز ملی دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با روز ملی دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی، در تاریخ 13آبان 96، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، همراه با دانش‌آموزان استان، این روز را گرامی‌ داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه با حضور اعضای طرح کانون مدرسه و دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه امام رضا(ع)، در اجرای سرود همگانی در مراسم 13آبان این شهر شرکت کرد.برپایی ایستگاه نقاشی و خواندن قطع‌نامه روز دانش‌آموز توسط اعضای کانون از برنامه های دیگر این مرکز در این مراسم بود.در پایان اعضا و مربیان کانون مزارشهدای اقبالیه را غبارروبی کردند.

مرکز شماره یک آبیک در روز 13 آبان ماه میزبان 32 دانش آموز از مدرسه ابتدایی دخترانه بنت الهدی بود. معرفی وقایع و ایام، بحث آزاد درباره ایثارو شهادت، شعرخوانی، کارگاه ادبی «نامه ای به شهید نوجوان»، نمایش فیلم و معرفی برنامه‌های مناسبتی کانون، ازفعالیت‌هایی بود که برای این دانش‌آموزان اجرا شد.

مرکز فرهنگی وهنری آوج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان ، در مسیر راه‌پیمایی 13 آبان یک ایستگاه نقاشی برپا کرد.

در این ایستگاه، کودکان و نوجوانان با موضوع «روز دانش‌آموز» نقاشی کشیدند.هم‌چنین اعضای مرکز با همراهی مربیان خود در راه‌پیمایی حضور پیدا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم به مناسبت 13آبان اعضا نقاشی کشیدند.معرفی وقایع و ایام، معرفی سرزمین، قصه‌گویی، شعرخوانی و بحث آزاد درباره جایگاه دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی، از فعالیت‌های دیگر این مرکز به مناسبت روز دانش‌آموز بود.

در مرکز فرهنگی هنری ضیاآباد به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز  با حضور 18 عضو کودک دختر مسابقه نقاشی برگزار شد و در ادامه فعالیت معرفی وقایع و ایام و شخصیت  شهید محمد حسین فهمیده انجام شد. در پایان این برنامه «حجت الاسلام مهدی جعفری» امام جمعه شهر ضیاآباد به همراه «علی اکبر رشوند»بخشدار از نمایشگاه آثار اعضای مرکز بازدید کردند.

          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =