کد خبر: 274243
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
بازدید 1267
گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز در مراکز کانون تهران

هم ‌زمان با ایام روز نوجوان و روز دانش آموز، مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران، از ۸ الی ۱۳ آبان، ویژه‌ برنامه‌های متنوعی را برای اعضای کودک و نوجوان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مراکز فرهنگی هنری کانون استان به مدت یک هفته از روز نوجوان تا روز دانش آموز به برپایی جشن‌ها و ویژه ‌برنامه‌های به این مناسبت اقدام کردند.

مرکز فرهنگی هنری بومهن

مرکز فرهنگی هنری بومهن ویژه‌ برنامه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز برگزار کرد. در این ویژه برنامه که اعضای کودک و نوجوان مرکز حضور داشتند در ابتدا مسئول مرکز در رابطه با وقایع این روز تاریخی و ماندگار با اعضا صحبت کرد که در ادامه منجر به برگزاری کارگاه سفالگری با موضوع استکبار ستیزی شد. اعضا با ساخت سفالینه‌های زیبایی که به‌صورت گروهی خلق کردند نمایشگاه کوچکی ترتیب دادند و در مورد آثارشان به گفتگو پرداختند. در پایان این ویژه برنامه به‌ رسم یادبود، هدایایی به اعضای شرکت‌کننده اهدا شد.

مرکز شماره ۳

همچنین مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون استان نیز به این مناسبت دختران دانش آموز مدرسه اندیشه را برای حضور در ویژه برنامه روز دانش آموز دعوت کرد. در این ویژه برنامه، قصه‌گویی، کاردستی (ساخت فرفره رنگی) معرفی شخصیت (شهید فهمیده)، معرفی وقایع تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط مربیان این کتابخانه به اجرا درآمد و در فواصل برنامه اعضا با شعار مرگ بر آمریکا به‌صورت نمادین به راهپیمایی پرداختند. در پایان این روزبه یادماندنی، هدایایی به میهمانان و اعضا اهدا شد و قاب آخر این ویژه برنامه گرفتن عکس‌های یادگاری بود.

مرکز فرهنگی هنری پردیس

مرکز پردیس کانون استان نیز در ابن مناسبت میزبان پسران دانش آموز دبستان رودکی و اعضای مرکز بود. در این روز برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد ازجمله: معرفی روز ۱۳ آبان- دلیل نام‌گذاری این روز- شعرخوانی، قصه‌گویی، تهیه نشریه دیواری و جمله نویسی با موضوع "سربازان آینده میهن". در پایان این برنامه اعضا و دانش آموزان با هدایت و همراهی همکاران مرکز به‌صورت نمادین تا میدان امام خمینی شهرستان پردیس راهپیمایی کردند اشعار مرگ بر آمریکا خردادند و خاطره این روز را در ذهن خود ثبت کردند.

مرکز شماره ۲۷

به مناسبت روز نوجوان ویژه برنامه‌ای بانام (من فهمیده‌ام) در مرکز ۲۷ برگزار شد. در این ویژه برنامه که اعضای کودک و نوجوان مرکز حضور داشتند برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد از جمله: معرفی شخصیت شهید فهمیده، گفتگو با اعضای نوجوان در ارتباط با دوران نوجوانی و ویژگی‌های آن، اجرای سرود صلح توسط دختران نوجوان به سرپرستی سارا مستغنی مربی فرهنگی، قصه‌گویی قهرمانان ایرانی با اجرای مهری روحی رحیم و اجرای مسابقه. این روز شاد با صرف شیرینی، شیرین‌تر شد و با اهدای جوایز به نوجوانان مرکز و گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =