ثبت 230میلیون مدرک سازمانی در سامانه هوش تجاری کانون

بخش زیادی از اطلاعات سامانه هوش تجاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دسترس مدیران کانون قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدیار نویدادهم سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در این باره گفت: داده‌های سازمانی را در یک انبار بزرگ ذخیره کرده‌ایم و حجم مدارک وارد شده به این سامانه با سطح دسترسی‌های تعیین‌شده از 230میلیون مدرک گذشته است.

وی که روز 15 آبان 1396 و در گردهم‌آیی مدیران ستادی و استانی کانون ویژگی‌ها و قابلیت‌های سامانه هوش تجاری کانون را تشریح می‌کرد افزود: این سامانه یک ابزار ساده و قدرت‌مند را در اختیار مدیران و حوزه‌های کارشناسی قرار می‌دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را ببینند و بر آن اشراف پیدا کنند. کاربران فقط به اطلاعات خودشان دسترسی ندارند و می‌توانند بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود را نیز از این سامانه دریافت کنند.

نویدادهم توضیح داد: تاکنون اطلاعات نرم‌افزار کتاب‌داری و پرسنلی کانون وارد شده و مدارک آموزشی و مالی تجهیزات انبار نیز به زودی به این مجموعه اضافه می‌شود.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون ورود اطلاعات فروش و فروشگاه‌های کانون را برنامه بعدی این اداره عنوان و تاکید کرد این آمار می‌تواند دید مدیران را در تولید محصولات به شکلی هدف‌مند تقویت کند.

وی به‌وجود آمدن مقداری اختلاف در آمار نسبت به گذشته را طبیعی و ناشی از اعمال تعریف‌های جدید برای برخی واژه‌ها و مفاهیم عنوان کرد و در عین حال گفت: در این سامانه اطلاعات را یکپارچه کردیم و این اطلاعات به درستی و با دقت وارد شده است اما صحت کلی این اطلاعات را باید مجموعه‌های تخصصی وارد کننده اطلاعات تعیین کنند.

گردهم‌آیی یک روزه مدیران کل ستادی و استانی کانون روز 15 آبان 1396 در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =