کد خبر: 274335
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
بازدید 842
داستان‌هایی کوتاه با «آبرنگ‌ذهن‌من»

«آبرنگ‌ذهن‌من» عنوان‌کتابی است، ازمجموعه داستان‌های‌کوتاه، اثرفاطمه‌بابایی عضوادبی مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی سه یزد، که باعنایت به برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی کانون، به چاپ رسیده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، کتاب "آبرنگ ذهن من" مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه، اثرفاطمه بابایی عضو نوجوان مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی سه یزد می‌باشد که در سال ۹۵ به چاپ رسیده و این مجموعه، حاصل تلاش وی، در جلسات کارگاه داستان‌نویسی مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی سه یزد، با نظارت فاطمه قانع مربی‌ادبی، به بارنشسته است.

فاطمه بابایی ۱۴ ساله، از کلاس پنجم با توجه به علاقه‌ی زیادش به نوشتن و خلق نوشته‌هایی درزنگ انشای‌مدرسه، مورد تشویق معلم ومادرش قرارمی‌گیرد و برای تقویت بیشتر در امرنوشتن، بنابرتاکید بزرگ‌ترهایش، عضو کانون می‌شود و گام‌هایش را دراین راه محکم‌تر برمی‌دارد تا در کلاس هفتم، با شرکت در مسابقات فرهنگی‌هنری حائز رتبه و مقام می‌شود.

این عضو فعال وعلاقه‌مند به فعالیت‌ادبی، حدود ۴۵ داستان‌کوتاه می‌نویسد و با کمک مربی ادبی کانون، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند.

فاطمه بابایی عضوادبی ونوجوان مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی سه یزد، مدیون حمایت‌های فاطمه قانع، مربی دلسوزادبیش می‌باشد ومطالعه و شرکت در کارگاه‌های داستان‌نویسی کانون را رمز موفقیت و پیشرفت خود می‌داند.

وی می گوید: هیچ وقت فکر نمی‌کردم که بتوانم به غیر ازمتن‌های‌ادبی، داستان‌های طنز یا فانتزی بنویسم که این هم قطعا نتیجه‌ی کتاب خواندن و شرکت در کارگاه‌های داستان‌نویسی کانون است.

یکی ازسرگرمی‌های فاطمه بابایی، کتاب‌خواندن وفیلم دیدن‌است وگاهی اوقات خود را جای شخصیت‌های داستان و فیلم هم می‌گذارد و به چه‌گونگی رفتارش در قرار گرفتن به جای شخصیت‌ها، فکرمی‌کند.

 گفتنی‌است، کتاب "آبرنگ‌ذهن‌من" اثر فاطمه‌بابایی با ده‌داستان‌کوتاه، باموضوع‌های «دارم‌روی‌ابرهاپروازمی‌کنم»، «دردسر»، «دوشنبه»، «غریزه»، «قِرچ‌قروچ»، «مدرسه‌ژله‌ای»، «من‌کیک‌شکلاتی‌نیستم»، «من‌هدیه‌نمیخوام»، «هم‌سرویسی» و «انتظار» در سال ۹۵ با حمایت انتشارات نیکوروش در چاپ‌خانه‌ی‌عترت قم در نوبت اول و شمارگان ۱۰۰۰نسخه به چاپ رسیده است و این مجموعه داستان، از سوی فاطمه بابایی به پدر و مادر و مربی ادبی کانون که راه را برایش هموار کرده است، تقدیم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =