عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در مدرسه‌های زاهدان آغاز شد

مدیرکل کانون استان: مراکز فروش کانون پاسخ مناسبی برای دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص دسترسی به محصولات با کیفیت و مطابق فرهنگ ایرانی- اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با آغاز هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی، عرضه‌ی کتاب و کالاهای فرهنگی کانون پرورش فکری در مدرسه‌های زاهدان آغاز شد.

مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن ۶۰۰ هزار دانش آموز ظرفیت عظیمی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی است و کانون پرورش فکری با بهره گیری از همکارانی توانمند و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، همواره سعی در پرورش استعدادهای این گروه سنی دارد.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به اجرای طرح کانون مدرسه گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح در مدارس، کانون و فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی آن، بیش از پیش، در میان دانش آموزان، کادر آموزشی مدارس و خانواده‌ها شناخته شده و مخاطبان بیشتری جذب کانون شده‌اند.

برپایی نشست‌های تخصصی با مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس اقدام مهم دیگری بود که مدیرکل کانون در خصوص آن گفت: در این نشست‌ها کانون و مدرسه، به عنوان دو سازمان تاثیرگذار در مسیر بالندگی کودکان و نوجوانان، توانایی‌های خود را برای پرورش و آموزش مهم‌ترین سرمایه‌های کشور به کارگرفتند.

هادی سپس افزود: استان سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود همواره دریچه‌ی ورود بسیاری از کالاهایی است که با فرهنگ ما هم‌خوانی ندارد، به همین دلیل یکی از مسایلی که در نشست‌های کانون و آموزش و پرورش مورد بحث قرار گرفت، استفاده از محصولات با کیفیت و مطابق با فرهنگ ایرانی- اسلامی بود که مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با گذشت مدت کوتاهی از برپایی این نشست‌ها، مدیران مدارس خواهان حضور مرکز فروش در مدرسه و در میان دانش آموزان هستند تا از این طریق علاوه بر رفع نگرانی‌های موجود، فرهنگ استفاده از محصول با کیفیت ایرانی در میان دانش آموزان نهادینه شود.

مدیرکل کانون از ادامه‌ی این طرح تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: همکاران مراکز فروش کانون در مدرسه‌ها حضور دارند و با توجه به استقبال مدارس تا پایان سال جاری طرح ارایه‌ی محصولات کانون در مدرسه‌ها ادامه خواهد یافت.

قابل ذکر است محصولات کانون در بخش کتاب با ۲۵ درصد تخفیف و در بخش لوازم تحریر و بازی‌های فکری با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =