کتاب‌های کانون پرورش فکری زینت بخش کتاب‌خانه‌ی مدرسه‌ی دیگری در شهر زاهدان شد

مدیرکل کانون استان در جمع هنرمندان: عمق بخشیدن به دانسته‌های بچه‌ها همواره از دغدغه‌های همکاران کانون پرورش فکری بوده که یکی از ابزار این کار تشویق آنان به کتاب خوانی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، هم زمان با هفته‌ی کتاب و در راستای طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس حاشیه‌ی شهر، کتاب‌های کانون زینت بخش یک کتاب‌خانه‌ی دیگر در شهر زاهدان شد.

مدیرکل کانون در سخنانی کوتاه و در جمع هنرمندان استان و کشور ضمن تبریک هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی گفت: عمق بخشیدن به دانسته‌های بچه‌ها همراه از دغدغه‌های همکاران کانون پرورش فکری بوده و در این راستا فعالیت‌های گوناگونی در مراکز فرهنگی هنری انجام می‌شود.

معصومه هادی در ادامه با معرفی کوتاهی از فعالیت‌های گوناگون کانون، کتاب خوانی را رسالت اصلی کانون معرفی کرد و گفت: همه‌ی فعالیت‌های کانون به نوعی در خدمت کتاب خوان کردن کودکان و نوجوانان است که خود ابزاری است برای پرورش نسلی که خوب می‌اندیشد و انتخاب می‌کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد بتوان با کمک مسئولان شرایطی فراهم کرد تا تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های کانون آشنا شده و از امکانات آن استفاده کنند.

قابل ذکر است در این ویژه برنامه ۳۰۰ جلد کتاب به مدرسه‌ی آینده که توسط خیّران مدرسه ساز ساخته شده اهدا شد و تعدادی از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج نیز با اجرای نمایش خلاق برای دانش آموزان این مدرسه نشاط را به آنان هدیه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =