نمایش «بچه‌های زمین سلام» در پنجمین جشنواره تئاتر کاسپین

نمایش «بچه‌های زمین سلام» از تولیدات کانون برای حمایت از نمایشگران دارای نیازهای ویژه، در پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کاسپین به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کاسپین که از 6 تا 9 آذر برگزار می‌شود، در مجتمع فرهنگی آموزشی زیبا کنار بندرانزلی با آثاری از خراسان شمالی، سمنان، مازندران، گلستان و گیلان رقابت می‌کند.

این نمایش داستان پسر ناشنوایی به اسم محمد است که در جنگ خانواده‌اش را از دست داده و در پرورشگاه زندگی می‌کند. مربی محمد وقتی با افسردگی او روبرو می‌شود دنبال راه‌کاری برای بهبود او می‌گردد. در پایان با مشورت، تصمیم می‌گیرد که او را در گروه تئاتر عضو کند. وقتی محمد وارد اتاق کار می‌شود با تعجب و کنجکاوی به دوروبرش و وسیله‌ها نگاه می‌کند. زمانی که بچه‌های گروه وارد اتاق تمرین می‌شوند با دیدن محمد و اتاق به هم ریخته متعجب می‌شوند. تا این‌که...

کارگردان و نویسنده این اثر حسین غلامی است. این هنرمند همراه با پارسا غلامی، مانی چهارباشلو، دانیال طلابی، امیرمحمد صالحی، محمد عبدالله‌پور، معصومه بخشی‌پور، مبینا ایزدی، کوثر علینژاد و هدیه اسماعیلی بازی در این نمایش را نیز بر عهده دارد.

دستیار کارگردان، طراح دکور و سازنده دکور این نمایش معصومه بخشی‌پور است و ساخت موسیقی آن را مهدی جوادیان بر عهده داشته است.

گفتنی است «بچه‌های زمین سلام» به سفارش اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح تئاتر فراگیر تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =