برای بهره‌وری بیشتر در امر آموزش همکاری کانون ضروری است

رییس آموزش و پرورش شهرستان قوچان در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون به لزوم تعامل و همکاری این دو نهاد فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی حسن روحانی رییس آموزش و پرورش شهرستان قوچان در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه از مرکز فرهنگی هنری کانون دیدن و به نقش اثرگذار آن در پرورش استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان تاکید کرد.

میترا شجاعی‌مقدم مربی مسوول مرکز ضمن توضیح پیشینه و سابقه چندین ساله کانون، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن را معرفی کرد و به نقش سازنده کانون در علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه و تأثیر مطلوب آن بر یادگیری بهتر و ایجاد تفکر انتقادی در دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مخاطبان کانون و آموزش و پرورش یکسان است ضروری است به دنبال راه‌های تعامل و هم‌افزایی در این زمینه باشیم.

حسن روحانی نیز حضور کانون و آموزش و پرورش در کنار یکدیگر را امری ضروری دانست و گفت: برای افزایش بهره‌وری در حوزه آموزش و پرورش فرزندان‌مان نهایت همکاری را با کانون خواهیم داشت و امیدواریم با افزایش منابع آموزشی و کاربردی در کانون، مخاطبان این مرکز فرهنگی افزایش یابد.

کارشناس تکنولوژی آموزش و پرورش که در این بازدید حضور داشت، کانون را پایگاهی مطمئن و متخصص برای پرورش استعدادها و رشد فکری دانش‌آموزان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =