بازدید شهردار قوچان به همراه عضو شورای شهر از مرکز فرهنگی هنری قوچان

علی‌ پیشیار شهردار قوچان در آخرین روز از آبان‌ماه از مرکز فرهنگی هنری قوچان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ۳۰ آبان‌ماه مرکز فرهنگی هنری قوچان میزبان شهردار و عضو شورای شهر این شهرستان بود.

میترا شجاعی‌مقدم بازدید مسوولان شهری از کانون و آشنایی با فعالیت‌های کانون را فرصت خوبی برای معرفی کانون و تعامل با نهادهای فرهنگی دانست و گفت: در این جلسه به نقش دیرینه کانون در امر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اشاره و توجه مربیان کانونی به پرورش حس دینی و مذهبی در کودکان و نوجوانان و انجام فعالیت‌های علمی مطرح شد.

شهردار نیز با اشاره به اینکه تمام بودجه فرهنگی توسط شهرداری به نهاد کتاب‌خانه‌ها پرداخت می‌شود و قانون مدونی برای پرداخت بخشی از آن به کانون پرورش فکری وجود ندارد گفت: امیدواریم با رایزنی راهی برای این موضوع پیدا کنیم و تا آن زمان، کانون با ایجاد رابطه و تعامل خوب با نهاد کتابخانه‌های شهرستان می‌تواند ضمن برگزاری برنامه‌های مشترک بخشی از آن بودجه را دریافت و صرف امور فرهنگی کند.

شجاعی‌مقدم مربی مسوول مرکز در پایان از شهردار شهرستان خواست توجه بیشتری به نیازهای کانون داشته و برای گسترش مراکز فرهنگی هنری کانون تمهیداتی بیندیشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =