کد خبر: 274888
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
بازدید 972
ویژه برنامه های‌ هفته بسیج در کانون استان قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان با اجرای برنامه های متنوع،هفته بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با هدف گرامی‌داشت هفته بسیج، در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان، چندین ویژه برنامه مناسبتی اجرا شد.

در تاریخ 4 آذر 96، «مژده اروجی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه جمعی از کارشناسان دفتر استان به دیدار خانواده شهید«حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین آشوری» رفتند.در این دیدار، مدیرکل کانون ضمن ادای احترام به جایگاه شامخ شهید، امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون ازخودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان ،بسیجیان و دیگر حماسه سازان انقلاب و دفاع مقدس دانست.

انجام فضاسازی‌‌های متناسب با هفته بسیج، خاطره گویی روحانی بسیجی در مراسم زیارت عاشورا و اجرای مسابقه طناب کشی و فوتبال دستی برای همکاران دفتر استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بود.

در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان نیز، همراه با اجرای طرح کانون مدرسه، چندین برنامه با محوریت معرفی بسیج، معرفی شخصیت و نقش حماسه سازان بسیجی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، کارگاه ادبی،کارگاه نقاشی و... اجرا شد.

هم‌چنین «مهری قهوه چی»مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری آوج به همین مناسبت به دیدار «حسن مدامی» فرمانده پایگاه بسیج برادران این شهرستان رفت.مدامی که خود در گذشته عضو کانون بوده است با قدردانی از تلاش اثرگذار مربیان کانون، در زمینه همکاری بیشتر کانون با بسیج پیشنهادهایی ارائه کرد.

هم‌چنین مربیان این مرکز در مراسم غبارروبی گل‌زار شهدای شهرستان آوج که با حضور مسوولان و خانواده شهدا انجام شد، شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =