ویژه برنامه "جشن امضا و نقد کتاب" در هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: ویژه برنامه جشن امضا و نقد کتاب «قدرت ذهن» مجید عمیق نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی سه شنبه هفتم آذر در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ، ناهید سلیمانی احمدی اظهار داشت: کتاب «قدرت ذهن» جکی گوتری و تیم پرستون ترجمه مجید عمیق برای مخاطبان گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال روز سه‌شنبه ۷ آذربا حضور اعضای کانون در بندرعباس نقد و بررسی می‌شود.

وی افزود: این کتاب به مخاطبان کودک خود کمک می‌کنند تا با حل معماها و چیستان‌های این کتاب ذهن خود را پرورش دهند.

سلیمانی بیان داشت: این کتاب ۵۱ صفحه ای که در تمام فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موجود

می باشد، به تقویت قدرت حافظه، خلاقیت، برهان‌آوری و تفکر منطقی مخاطبان خود کمک می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در خصوص سایر برنامه‌های کانون با حضور نویسنده کتاب‌های علمی گفت:نشست‌هایی با دانش آموزان مدارس وجشن امضا، دیدار با اعضای مرکز علوم و فعالان علمی، نقد دو پنجره، نشست با اعضای مرکز قشم و بازدید از موزه ژئوپارک، بازدید از ظرفیت‌های طبیعی دریا و سواحل و کوه گنو و نشست با مربیان مراکزفرهنگی هنری با محوریت فعالیت‌های علمی در کانون و کارگروه علمی ازمهم‌ترین برنامه‌های دو روزه مجید عمیق نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی در استان هرمزگان می‌باشد.

گفتنی است  ویژه برنامه دو روزه جشن امضا و نقد کتاب «قدرت ذهن» مجید عمیق نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه  ۷ و ۸ آذر در بندرعباس و قشم برگزار می‌شود.

قدرت ذهن، گفت‌وگو درباره انرژی(زیست توده و آب)، سنگواره، پیدا و نهان در طبیعت، نقش اندام حیوانات در طراحی ابزارها، زنجیره غذا در طبیعت، دنیای شگفت انگیز رنگ، دنیای شگفت انگیز حشرات در زیر میکروسکوپ، نقش و نگار در طبیعت ونابغه‌ی عصر حجر از جمله کتاب‌های مجید عمیق است که در تمام فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موجود می‌باشد.

مجید عمیق در سال ۶۰ وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و در سال ۶۴ اولین کتاب ترجمه خود را با عنوان «جغد و دارکوب» نوشته برایان ویلد اسمیت منتشر کرد. این مترجم با ترجمه بیش از ۵۰ مجموعه علمی یکی از مترجمان بنام حوزه ادبیات کودک و نوجوان بویژه در شاخه کتاب‌های علمی کودکان نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =