کد خبر: 274894
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
بازدید 1084
اتمام تصدی مدیر کانون زبان تهران

محمدتقی حقی پس از سال‌ها خدمت صادقانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران، بنا بر قانون اصلاح مقررات بازنشستگی مجلس شورای اسلامی، به خدمت‌رسانی در کانون پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در مراسمی که با حضور محمدتقی حقی مدیر کانون زبان تهران، محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان و جمعی از کارکنان و مسئولان مراکز کانون زبان تهران در دفتر کار ایشان برگزار شد، محمدتقی حقی پس از ۳۶ سال خدمت در بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کار خود پایان داد.

در این برنامه که حسن صفدریان معاون اداری مالی و سیده نسرین سجادیان معاون فرهنگی کانون استان نیز حضور داشتند، محمود سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش‌های این مدیر دلسوز در مدت تصدی, با اشاره به حدیثی از رسول‌الله صلی‌الله علیه و سلم که فرموده «خیر الناس أنفعهم للناس» بیان داشت: نبی اکرم (ص) در این حدیث، بهترین مردم را فردی معرفی می‌کنند که سود و منفعتی به دیگران برساند. تلاش کنیم در طول سال‌های خدمت فردی سودمند و نفع رسان به خلق خدا باشیم.

همچنین در بخشی از این مراسم، برخی از مسئولان شعبات کانون زبان تهران ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت ایشان در کانون زبان، به بیان نکاتی پیرامون اخلاق نیکو و پسندیده وی پرداختند و او را  مدیری متعهد و سرشار از مهربانی و دلسوزی برای رفع مشکلات و خواسته‌های کارکنان کانون زبان معرفی کردند.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از سوی کارکنان کانون زبان تهران به‌پاس زحمات خالصانه این مدیر باسابقه توسط مدیرکل کانون استان تهران به ایشان اهداء شد و معاون اداری مالی کانون استان نیز، لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی کانون استان به ایشان اهدا کرد.

محمدتقی حقی پس از ۳۶ سال خدمت صادقانه در سمت‌های مدیریتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران، بنا بر قانون اصلاح مقررات بازنشستگی مجلس شورای اسلامی، به خدمت‌رسانی در کانون پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =