انیمیشن دختران مرکز شماره 6 تهران برگزیده شد

سومین جشنواره‌ محیط زیستی سپیدار در حالی به کار خود پایان داد که در میان برگزیدگان این رویداد، 2 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در بخش انیمیشن

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان تهران، جایزه سپیدار هرساله با تأکید بر فرهنگ‌سازی درزمینهٔ محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگ‌سال و کودک‌ونوجوان برگزار می‌شود.

عصر روز شنبه یازدهم آذرماه 1396 مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه محیط زیستی سپیدار با معرفی برگزیدگان کودک و نوجوان در بخش‌های شعر، داستان، گزارش، نقاشی و انیمیشن به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش در فهرست برندگان این دوره از جشنواره‌ محیط زیستی سپیدار، در بخش انیمیشن از اثر «نفس» تقدیر شد. این اثر را " نگار جام جم و عسل موسی پور" اعضای مرکز شماره ۶ کانون تهران با همراهی مربی پویانمایی خود " نسرین اسکندریان"  خلق کرده بودند که در این مراسم لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

موضوع این اثر پویانمایی، محیط‌زیست و استفاده بی‌رویه از خودروهای شخصی و بروز آلودگی‌ هوا در شهرها بود.  داستان این اثر برگزیده، برگرفته از مجله کوشش شماره 13 بود و داستان شهری را روایت می‌کرد که مردم آن در تلاش بودند تا به هر نحوی که شده، با آلودگی هوای شهرشان، که خودشان مسبب آن شده بودند مبارزه کنند. تا اینکه با کاشت درختان، دوباره آسمان این شهر دودگرفته آبی شد.

در این مراسم محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =