کد خبر: 275180
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
بازدید 1358
قصه گوی تهرانی برگزیده جشنواره منطقه ۵ شد

با اعلام نتایج داوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه پنج‌در سمنان، پاییزه طاهری به دور نهایی راه پیدا کرد و از زینب علوی دیگر قصه گوی کانون استان تهران تقدیر شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرحله منطقه‌ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» به میزبانی کانون سمنان در سه بخش مربیان کانون، قصه‌گویان رضوی و بخش آزاد صبح روز ۱۴ آذر به کار خود پایان داد.

گفتنی است در این جشنواره، قصه‌گویانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان، گلستان، تهران و البرز از روز ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند و کانون استان تهران با ۹ قصه‌گو در این رقابت شرکت داشت.

پس از قرائت بیانیه و اعلام نتایج هیأت داوران «محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و مجید قناد»، ۷ قصه‌گو از این منطقه به مرحله نهایی راه یافتند که از این میان پاییزه طاهری مربی مسئول مرکز شماره ۲۷ کانون استان با قصه«آرش کمانگیر و مرد عنکبوتی » در بخش کانونی به‌عنوان برگزیده شناخته شد.

 همچنین زینب علوی مربی هنری مراکز استان با اجرای قصه «حکایت آن مرد قصه‌گو» در بخش مربیان شایسته تقدیر شد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۵ به میزبانی کانون استان سمنان با برگزاری آیین پایانی و تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران این جشنواره به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =