درخشش قصه گویان استان در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

«افسانه رحمانی فضلی» مربی فرهنگی مرکز شیروان توانست در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۵ به مرحله کشوری راه یابد و «فاطمه جعفریان» مربی هنری مرکز شیروان هم در این رقابت در خور تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی مرحله منطقه‌ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» به میزبانی کانون سمنان در سه بخش مربیان کانون، قصه‌گویان رضوی و بخش آزاد صبح روز ۱۴ آذر به کار خود پایان داد.

گفتنی است در این جشنواره، قصه‌گویانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان، گلستان، تهران و البرز از روز ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند و کانون استان خراسان شمالی با ۵  قصه‌گو در این رقابت شرکت داشت.

پس از قرائت بیانیه و اعلام نتایج هیأت داوران «محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و مجید قناد»، ۷ قصه‌گو از این منطقه به مرحله نهایی راه یافتند که از این میان افسانه رحمانی فضلی مربی فرهنگی مرکز شیروان با اجرای قصه «سلطان گرد و قلمبه و جوراب رک و راست » در بخش کانونی به ‌عنوان برگزیده شناخته شد و به مرحله کشوری راه یافت.

 همچنین «فاطمه جعفریان» مربی هنری مرکز فرهنگی و هنری شیروان با اجرای قصه «شاه‌میداس و انگشتان جادویی» در بخش مربیان کانونی شایسته تقدیر شد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۵ به میزبانی کانون استان سمنان با برگزاری آیین پایانی و تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران این جشنواره به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =