دنیایی از شادی و نشاط هدیه مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به کودکان بانیازهای ویژه

مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به منظور گرامی‌داشت هفته معلولان با دعوت از کودکان بانیازهای ویژه به اجرای فعالیت‌های مهیج و شاد پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به منظور گرامی‌داشت هفته معلولان با دعوت از کودکان بانیازهای ویژه به اجرای فعالیت‌های مهیج و شاد پرداخته و لحظاتی به‌یادماندنی را در دفتر خاطرات این عزیزان به ثبت نموند.

نقش‌آفرینی اعضای فعال مرکز فرهنگی‌هنری کانون مراوه‌تپه و دست‌های هنرمند کودکان استثنایی

در راستای گرامی‌داشت هفته جهانی معلولان، مربیان مرکز مراوه‌تپه با حضور در مدرسه استثنایی باغچه‌بان به اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری پرداختند.

در ابتدا دانش‌آموزان در کارگاه کاردستی حضور یافته و سپس به تماشای نمایش عروسکی "مادر بغ بغو" که توسط اعضای فعال مرکز نقش‌آفرینی شد، نشستند.

کارگاه هنری کانون بندرگز ویژه کودکان با نیازهای ویژه

به مناسبت هفته جهانی معلولان کانون پرورش فکری بندرگز با مشارکت اداره بهزیستی اقدام به برگزاری کارگاه هنری ویژه دانش‌آموزان دخترانه مدرسه شهیدربانی نمود.

در این برنامه کارگاه نقاشی و پس از آن مسابقه‌ای با موضوع هم‌یاری به کودکان با نیازهای ویژه برگزار شد.

پرورش استعدادهای کودکان با نیازهای ویژه توسط کتاب‌خانه‌سیار روستایی کانون گالیکش

کتاب‌خانه‌روستایی کانون گالیکش با مشارکت اداره بهزیستی و مدرسه استثنایی شهید نقی پور، اقدام به پرپایی جشن شکوفایی استعدادهای کودکان با نیازهای ویژه نمود.

در این برنامه که با هدف تقویت استعدادها و توانایی‌های کودکان با نیازهای ویژه برگزار شد، کودکان با حضور در برنامه‌های ختلف فرهنگی‌هنری به معرفی و تقویت مهارت‌های خود پرداختند.

شعرخوانی، تقلید صدا، اجرای مسابقه و موسیقی سنتی از برنامه‌های شاد و مهیج این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =