روایت فعالیت های ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان در مناطق زلزله زده، در نمایشگاه عکس

«مهناز فتاحی»، مدیر منطقه ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله زده از برپایی نمایشگاه برگزیده عکس های فعالیت این ستاد در مناطق زلزله زده غرب کشور برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایشگاهی از عکس های برگزیده فعالیت های صورت گرفته از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کشور در مناطق زلزله زده در شهر کرمانشاه برپا می شود.

«مهناز فتاحی» مدیر منطقه ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله زده با اعلام این خبر افزود: از روز وقوع زلزله در شهرهای استان کرمانشاه و حضور همکاران فرهنگی این ستاد در این مناطق برای اجرای فعالیت های فرهنگی، تصاویر بسیاری ثبت و ضبط شده است.

وی گفت: ثبت این لحظه ها و از خود گذشتگی و فداکاری همکارانمان که به صورت داوطلبانه از استان های مختلف کشور به مناطق زلزله زده اعزام می شوند، یکی از کمترین کارهایی است که در مقابل عظمت کارهای صورت گرفته از سوی این عزیزان در حال انجام است.

فتاحی با اشاره به آماده سازی عکس های منتخب برای برگزاری نمایشگاهی از فعالیت های ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، از افتتاح این نمایشگاه در روزهای آینده خبر داد و افزود: پس از آماده سازی این نمایشگاه، ضمن اطلاع رسانی، عموم مردم و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =