کد خبر: 275334
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
بازدید 764
جشن وحدت در مرکز شماره ۱۲ تهران

هم‌زمان با ولادت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، مرکز شماره ۱۲ کانون استان تهران با برگزاری جشنی، میزبان اعضای فعال کتابخانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت میلاد باسعادت رسول مکرم اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) مراسم ویژه‌ای در مرکز شماره ۱۲ کانون استان برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه ۵۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه حضور داشتند و مهدی ملک عضو نوجوان مرکز با قرائت آیاتی از قرآن مجید برنامه را آغاز کرد.

سپس اکرم صحتی مربی مسئول مرکز درباره زندگی و شخصیت والای پیامبر بزرگ اسلام و سیره ایشان با کودکان میهمان به گفتگو پرداخت و در ادامه دلیل نام‌گذاری این مناسبت را به نام " هفته وحدت‌" را برای اعضا توضیح داد.

 برنامه با اجرای نمایش " زلزله" توسط  مهدی ملک، کسری فرامرزی و محمدامین جعفری اعضای نوجوان پسر و اجرای سرود و هم‌نوازی موسیقی توسط ساغر قائمی، مائده فرهادی و هما تالشی دختران نوجوان ادامه یافت.

اهدای هدیه به میهمانانی که نام مبارک (محمد و صادق) داشتند، اهداء جایزه و لوح تقدیر به ستایش گیلوری، هستی گیلوری، زینب صلای نژاد، کسری فرامرزی، مهدی ملک، پوریا آخوندی، امیر حسن دهقان پور و محمدامین جعفری اعضای برگزیده کتاب‌خوان و فعال، اجرای مسابقه و گرفتن عکس یادگاری و پذیرایی از دیگر برنامه‌های اجراشده در این جشن شادبود.

این مراسم روز پنجشنبه ۱۶ آذر و هم‌زمان با ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) از ساعت ۹ الی ۱۲ در سالن این کتابخانه برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =