کد خبر: 275460
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
بازدید 529
امداد فرهنگی مربیان تهرانی در روستای کوئیک

چهار تن از مربیان فرهنگی و هنری کانون استان تهران در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) با اجرای برنامه‌هایی شاد و فرهنگی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور لبخند شادی را بر لبان کودکان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان فرهنگی و هنری برخی از مراکز کانون استان، همگام با  دیگر گروه‌های امدادی، در ایام هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص)، باهدف ایجاد اوقاتی شاد برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده منطقه غرب کشور، راهی روستای کوئیک و شهرستان سرپل ذهاب شدند.

روستای کوئیک واقع در استان کرمانشاه و در حدفاصل میان سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی قرار گرفته است که به‌دلیل وقوع زلزله اخیر، دچار خسارتهای فراوان و تلفات بسیاری شد و بیش از ۹۵درصد ساختمانهای آن تخریب و بقیه نیز قابل استفاده نیستند .

مریم شمس الهی، طاهره بشیر، معصومه لطفی زاده و مریم مقصودی پور در این ایام با حضور در جمع مردم آسیب دیدۀ این روستا به اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری پرداختند.

این مربیان کانون استان با تشکیل کارگاه‌های نقاشی، اوریگامی، عروسک‌سازی، ماسک سازی و بادکنک فرمی توانستند در مدت سه روز، لبخند شادی را بر لبان این کودکان بنشانند.

گفتنی است گروهی از هنرمندان عرصه موسیقی و هنرهای نمایشی نیز این مربیان توانمند را همراهی کرده، که این همکاری منجر به اجرای نمایش‌های خلاق عروسکی در چادرهای محل زندگی مردم مهربان روستای کوئیک و شهرستان سر پل ذهاب شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =