کانون هرمزگان در جشنواره پژوهش کانون پرورش فکری خوش درخشید

هرمزگان با یک اثر برگزیده و دو اثر تقدیر شده در جشنواره پژوهش کانون پرورش فکری کشورموفق به کسب رتبه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، طاهره مسافری کارشناس واحد پژوهش از برگزیده شدن آثار اعضا و مربیان کانون هرمزگان در جشنواره هفته‌ی پژوهش کانون  خبر داد.

وی افزود: جشنواره‌ی هفته پژوهش با هدف توسعه‌ی فرهنگی پژوهش، تقویت روحیه پژوهشگری، معرفی و تقدیر از مربیان، کارشناسان پژوهشگر و اقدام پژوهان برگزیده ی مراکز فرهنگی هنری و اعضای کودک و نوجوان امسال برای هشتمین سال برگزار گردید.

مسافری خاطر نشان کرد:کانون پرورش فکری هرمزگان با ارسال ۵  پژوهش کودک و ۷ اثر اقدام پژوهی در این جشنواره شرکت کرده بود که  استان هرمزگان " یک عنوان برگزیده و دو عنوان تقدیر شده را در پرونده پژوهشی خود ثبت کرد.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون هرمزگان گفت: مرکز فرهنگی هنری کانون قشم با پژوهش «چگونه می توان از لاک پشت های پوزه عقابی حمایت کرد؟ » به راهنمایی فرحناز شهنوازی و با همکاری  "الکا چوبینه، مهسا ابراهیم پور، سنیه سرفراز، آتنا کهندل پور" اعضای کانون قشم ازبرگزیدگان این جشنواره بود.

همچنین پژوهش چگونه ماهیگیران به وسیله ی مشتا ماهی صید می کنند؟ » به راهنمایی طاهره مسافری توسط آناهید دهقانی‌پور از مرکز شماره ۳ بندرعباس و پزوهش  مرکز فرهنگی هنری کانون فین با عنوان: « بازی های مورد علاقه دانش آموزان پسر دبستان فین» به راهنمایی زهرا خرمی فرد با همکاری "همایون جعفرپور، مهدی محمودی، محمدجواد استادزاده" تقدیرشدند.

گفتنی است مجموع آثار رسیده به دبیرخانه کشوری  ۶۸۱ اثر بود که شامل  ۲۴۹ اثر بزرگسال و  ۲۱۲ اثر از اعضای کودک ونوجوان می باشد که پس از داوری ۳ اثر از استان هرمزگان به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =