کد خبر: 275632
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
بازدید 1123
برترین‌ پژوهشگران ‌کانون معرفی شدند

پژوهشگران برگزیده نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

بر این اساس «علی فخار زاده، مهدی زارع، کمیل علی و امین فخارزاده» برای «ساخت دستگاه جداکننده زباله های بازیافتی با دورریختنی ها» و «زینب انصاری نیا، الهه عیوضی و ریحانه بخشی» برای «چگونه می توانیم خمیر بازی (اسلایم) بسازیم؟» و «محمد رضا و سارا عباداله عموقین» برای «دست نگه دارید! گوشی های قدیمی تان را دور نریزید» از استان قم توانستند عنوان برگزیده‌ی بخش پژوهش اعضا را از آن خود کنند.

همچنین «عرفان و علی بیطرفان» برای «تولید برق از چرخش گرانشی» و «فاطمه محمدی و حانیه زمانی» برای «رشد و تکثیر گیاهان با استفاده از روش پیوند زنی» و «سنا برزگر، فاطمه شوندی و فاطمه قنبری» برای «بررسی فضا، معماری و مشاغل بازار کهنه‌ی استان قم» و «محدثه زند وکیلی و فاطمه قنبری» برای «ضرب در ضربان (بررسی تاثیر نوع تغذیه و فعالیت های بدن بر ضربان نبض و قلب)» قابل تقدیر شناخته شدند.

برای مشاهده‌ی اسامی برگزیدگان و تقدیرشدگان نهمین دوره‌ی برنامه‌های پژوهش کانوناینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =