سعیده اصلاحی در جشن امضای کتاب "انشای یک ابر" در یاسوج

ویژه‌ برنامه‌ی ادبی «جشن امضای کتاب » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار با سعیده اصلاحی شاعر کتاب‌های کودک و نوجوان اختصاص داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در ادامه برنامه‌ریزی‌های کانون برای سفر نویسندگان و شاعران به استان‌های مختلف این بار سعیده اصلاحی  شاعر حوزه کودک و نوجوان روز 28 آذر 96 مهمان بچه‌های یاسوج  شد و در ویژه‌برنامه‌های مختلف با آن‌ها به بحث و گفت‌وگو نشست.

بر اساس این گزارش اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون  کهگیلویه و بویراحمد میزبان این شاعر بودند که کتاب " انشای یک ابر" در این ویژه برنامه امضا و به اعضا اهدا شد.

در این برنامه‌ها کودکان و نوجوانان ضمن آشنایی با شخصیت یک شاعر مطرح حوزه کودک و نوجوان، پرسش‌های خود را در زمینه نویسندگی و شاعری با وی مطرح کردند.

بر همین اساس اصلاحی در دیدار با اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک یاسوج ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان و اعضا برای بچه‌ها از اهمیت مطالعه و کتاب صحبت کرد.

طرح پرسش‌هایی از سوی بچه‌ها، پاسخ‌گویی نویسنده، امضا و اهدای کتاب از سوی نویسنده به دانش‌آموزان  و عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های این روز به یاد ماندنی در شهر یاسوج بود.

همچنین سعیده اصلاحی شاعر مطرح کودک و نوجوان بعداظهر 28 آذر ماه در ویژه برنامه جشن شب یلدا مراکز فرهنگی یاسوج نیز شرکت کرد.

خانم سعیده اصلاحی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است. او کارشناس شورای بررسی و انتخاب کتاب ، کارشناس مرکز بررسی آثار مجلات رشد، معلم مناطق ۱۲،۱۴و۱۵ تهران ، برگزیده کشوری پرسش مهر ۷، برگزیده دومین کنگره شعر زنان تهران، نویسنده بخشی از برنامه های رادیو تهران و همچنین منتقد آثار ادبی کلاسیک و نئوکلاسیک می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =