کد خبر: 276046
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
بازدید 1027
همراهی مربیان تهرانی در نگارش کتاب«پله‌های نخستین»

کتاب‌ «پله‌های نخستین» نوشته‌ محبوبه اسپیدکار که با همکاری کارشناس فرهنگی و مربی مسئول کانون استان تهران به نگارش در آمده بود، به عنوان برگزیده در پانزدهمین دوره‌ جشنواره‌ کتاب رشد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با اعلام نتایج کتاب‌های برتر پانزدهمین جشنواره کتاب رشد، نام هفت عنوان کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فهرست نامزدهای دوره پانزدهم قرار گرفت.

بر این اساس، کتاب «پله‌های نخستین» نوشته‌ محبوبه اسپیدکار با همکاری ام لیلا شعبانی کارشناس فرهنگی کانون استان و ملیحه اژدری مربی مسئول مرکز شماره 8 تهران، موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه برگزیده این جشنواره شد.

این کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های گام‌به‌گام تا اندیشه در گروه «تفکر و پژوهش» است. فعالیت گام‌به‌گام تا اندیشه در سال‌های گذشته در مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران به آزمایش گذاشته شد و سپس در دیگر مراکز کانون کشور باهدف پرورش تفکر فلسفی در مخاطبان کودک به اجرا درآمد.

گام‌به‌گام تا اندیشه طرحی برای پرورش تفکر فلسفی برای مخاطبان در مراکز فرهنگی هنری کانون است که هدف اصلی آن به‌کارگیری جنبه‌های مختلف تفکر در کودکان و نوجوانان، به‌منظور یافتن نگرشی فلسفی و جامع نسبت به جهان است. در این طرح به‌صورت کاملاً غیرمستقیم در قالب داستان‌ها، مفاهیم علمی، بحث‌ها، بازی‌ها و ... روش فکر کردن را به بچه‌ها می‌آموزد و این آموزه‌ها به کودکان کمک می‌کند که انتخاب‌های صحیح و منطقی‌تری داشته باشند.

لازم به ذکر است کتاب «کلید کلید، دسته کلید» در گروه «پیش‌دبستانی: کتاب‌های قصه و شعر» نیز در این جشنواره شایسته تقدیر و دریافت جایزه دوم این بخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =