کد خبر: 276114
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
اعضای کانون دلگشا انیمیشن می‌سازند

اعضای کانون پرورش فکری دلگشا برای شرکت در جشنواره قاصدک اقدام به ساخت انیمیشن می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، انیمیشن یا پویانمایی یکی فعالیت‌های کانون بوده که با استقبال اعضا نیز مواجه می شود.

هشتمین دوره جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدکـ» بهانه‌ای شد تا

اعضای اعضاء دختر و پسر مرکز دلگشا مراحل ساخت انیمیشن به صورت ساده را دنبال  کنند و خود را برای شرکت در این جشنواره مهیا نمایند.

بر این اساس دو گروه پسر و دختر با موضوعات مختلف، هر هفته یک جلسه مشغول به ساخت انیمیشن هستند. قرار است مرکز دلگشا در قسمت فیلم سازی و انیمیشن آثار خود را برای جشنواره قاصدک ارسال نماید.

فراخوان هشتمین جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

کودکان و نوجوانان در ۲ گروه سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ می‌توانند تا هفتم بهمن ماه سال جاری با موضوع آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

در این جشنواره کودکان برای یکدیگر فیلم می‌سازند و به رقابت می‌پردازند. این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی تفکر در میان مخاطبان، ایجاد فضایی برای پرورش کودکان و نوجوانانی خلاق، با نشاط، اندیشه‌ورز و پایبند به اخلاق، آشناسازی مخاطبان با ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین فرهنگ، هنر، ادبیات و تاریخ و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای گرایش به فیلمسازی برگزار می‌شود.

جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» در سه بخش پویانمایی، فیلم کوتاه شامل داستانی و مستند و بخش جنبی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  فراخوان کامل این جشنواره را مطالعه و فرم‌های پیوست را دریافت و کامل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =