نوجوان خوزستانی مقام نخست جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور را کسب کرد

نوجوان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مقام نخست دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، «آیه سادات آذریان» نوجوان خوزستانی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 شهرستان دزفول، رتبه نخست دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور را به دست آورد.

«آیه سادات آذریان» از باشگاه کتاب‌خوانی «شهر خورشید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرستان دزفول، در بخش‌ »نامه به نویسنده»، با کسب مقام نخست، موفق به دریافت تندیس دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور شد.

این عضو کانون پرورش فکری استان خوزستان در آئین پایانی دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، نامه‌ای را که برای هوشنگ مرادی کرمانی نوشته بود قرائت کرد.

در این دوره از باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور همچنین باشگاه «کشکول» از شهرستان رامهرمز نیز به‌عنوان یکی از باشگاه‌های برگزیده و برتر کشور معرفی شد.

گفتنی است: آیه سادات آذریان در اولین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان نیز که سال 1395 برگزار شد موفق به کسب مقام نخست کشوری در بخش‌نامه به نویسنده شده بود.

آئین پایانی دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور شامگاه پنجشنبه 21 دی‌ماه 1396 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مربیان و کودکان شرکت کننده در باغ کتاب تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =