مقاله مربی خوزستانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شایسته تقدیر شد

مقاله مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخش مقاله‌نویسی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هیأت داوران بخش مقاله‌نویسی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون متشکل از محبوبه اسپیدکار، دکتر حسن دولت‌آبادی و فریبا حبیبی، مقاله «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان» اثر «آسیه رحمتی» مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 اندیمشک استان خوزستان را شایسته تقدیر معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، فاطمه رنجبر، زهره رهنما و عزیزه ریحانی‌منفرد و مهری فلاح با مقاله‌های «بررسی تطبیقی توجه به مهارت‌های اجتماعی در قصه‌گویی ایرانی و خارجی»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی پریان در کودکان با تکیه بر شاهنامه و داستان‌های شارل پرو» و «قصه‌های کودک و نوجوان امکانی مؤثر برای دست‌یابی به جامعه‌ی سالم و متعادل بزرگ‌سالی» به تربیت از استان‌های فارس، زنجان و البرز نفرهای اول تا سوم این رقابت شناخته شدند..

همچنین در این مسابقه زینب علائیان با مقاله‌ی «قصه‌گویی در تربیت کودکان و نوجوانان» از استان اصفهان و یلدا شعبانی و حمید علیپورشیرازی با مقاله‌ی «بررسی تحلیلی زبان بدن در روایت‌گری «بخشی روشن گل افروز» و مطالعه موردی روایت شفاهی اصلی و کَرَم» از خراسان شمالی به‌عنوان دیگر تقدیر شدگان این رقابت معرفی شدند.

در دور نخست بخش مقاله‌نویسی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون 182 و در دور نهایی 69 چکیده مقاله توسط هیأت داوران بررسی شد که در مجموع سه اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 2 تا 5 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =