کودکان تهرانی یاد دریانوردان سانچی را گرامی داشتند

اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان تهران با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگ، هنری و ادبی یاد جان‌باختگان نفت‌کش سانچی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در پی وقوع حادثه دل‌خراش آتش گرفتن نفت‌کش سانچی، اعضا و مربیان مراکز کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی به جان‌باختگان این حادثه ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

بنابراین گزارش اعضای کودک و نوجوان کتابخانه فیروزکوه کانون تهران در کارگاه نقاشی که به این مناسبت برگزار شد شرکت کرده و با نقاشی‌هایشان همدلی خود را با خانواده‌های داغدار اعلام داشته و در پایان برای آنان فاتحه خواندند.

اعضای کتابخانه  شماره ۴۱ و کتابخانه فراگیر شماره ۲۰ نیز با برگزاری یادواره دیانوردان دریادل و ابراز همدردی با خانواده‌های این حادثه دیدگان به اجرای برنامه‌هایی به این مناسبت پرداختند.

همچنین دانش آموزان طرح کانون مدرسه در کارگاه ادبی مرکز شماره ۳۱ ضمن قرائت فاتحه، دل نوشته‌هایی بر روی کاغذهایی به شکل کشتی نوشتند و با بازماندگان این واقعه تلخ همدردی کردند. همچنین این دانش آموزان در کارگاه کاغذ و تا قایق‌های نمادین را به یاد این کشتی سوخته ساختند و بر روی آن جملاتی به‌پاس غیرت و مردانگی دریانوردان ایرانی نوشتند.  

در پی وقوع این حادثه، دیگر مراکز کانون استان، ضمن برگزاری مراسم دعا و ویژه‌برنامه‌هایی به این مناسبت با ملت شریف و داغدار ایران همدردی کردند.  

گفتنی است نفت‌کش سانچی شرکت ملی نفت‌کش ایران روز شنبه ۱۶ دی در راه  با یک کشتی چینی در سواحل چین برخورد کرد و با ۳۲ سرنشین در آتش سوخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =