ورک شاپ فرهنگی ساخت نشریه دیواری با موضوع انقلاب

ورک شاپ فرهنگی ساخت نشریه دیواری با موضوع انقلاب در راستای افزایش مهارت های عملی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان چهارمحال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیرکل کانون اظهار کرد: اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری جونقان در روزهای با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در نخستین ورکشاپ فرهنگی« ساخت نشریه دیواری با موضوع انقلاب » مهارت‌های فکری و عملی خود را ارتقاء دادند.

وی عنوان کرد: ارتقای مهارت‌های فکری و عملی اعضای نوجوان با رویکرد مطالعه، پاسداشت ارزش‌ها و آموزه‌های معنوی حماسه انقلاب اسلامی، توجه به گرایشات و نیازمندی‌های روز اعضای نوجوان با بهره‌گیری از دیدگاه متخصصان این حوزه از اهداف اصلی این ورکشاپ است.

رحیمی تبیین آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این ورک شاپ عنوان کرد و افزود در این برنامه نوجوانان با روشهای غیر مستقیم و جذاب با اهداف و شاخصهای انقلاب اسلامی آشنا می شوند.

وی افزود: حضور مربیان قصه‌گو در مدارس و روایت قصه‌های انقلاب، برگزاری ایستگاه ادبی، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه فتورمان، شرکت در گلباران قبور شهدا، ایستگاه معرفی شخصیت های انقلابی، اجرای مسابقات رباتیک، و...از دیگر برنامه‌های  ویژه دهه مبارک فجر این مرکز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =