کد خبر: 276833
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
نمایشگاه«نم‌نم باران» افتتاح شد

اولین نمایشگاه گروهی خوشنویسی از آثار هنرجویان عالی، ممتاز و فوق ممتاز مراکز کانون خراسان رضوی در دهه مبارک فجر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در چهاردهمین روز از بهمن‌ماه آثار اعضای خوشنویسی مراکز فرهنگی هنری مشهد که زیر نظر حوریه صفرلی مربی هنری کانون آموزش دیده‌اند در نگارخانه ارغوان به نمایش گذاشته شد.

 اعضای قدیمی کانون نیز که ارتباط خود را با مربی توانمند خود حفظ کرده بودند و در این نمایشگاه چهل اثر خوشنویسی در قالب‌های مختلف سطر، چلیپا، کتابت، قطعه و... توسط اعضای فعال و قدیمی کانون خلق و در معرض دید عموم قرار گرفت.

امیرعلی برومند عضو قدیمی کانون و دانشجوی دانشگاه فردوسی که در حال گذراندن دوره فوق ممتاز است، موفقیت خود را مرهون زحمات و تلاش‌های مربی خوشنویسی کانون می‌داند و می‌گوید: به خاطر علاقه‌ام به رشته خوشنویسی در حال حاضر در کانون سراج آموزش و پرورش نیز به امر تدریس مشغول هستم و سعی می‌کنم منش و رفتار خانم صفرلی را الگوی خود قرار دهم و در این نمایشگاه ۴ اثر از آثار هنری خود را ارائه کرده‌ام.

استاد قائم‌مقامی که عضو انجمن خوشنویسان مشهد می‌باشد در بازدید خود از نمایشگاه «نم‌نم‌ باران» از دیدن آثار اعضای نوجوان کانون ابراز خرسندی کرد و گفت: ذات هنر هرگز خدشه برنمی‌دارد چون عزت آن از جای دیگری است. خوشنویسی هنری فاخر است و با هر هنری که تلفیق شود، در خدمت‌اش قرار می‌گیرد و آن هنر را ارتقا می‌دهد.

محقق نیشابوری مدیرکل کانون خراسان رضوی نیز که به همراه سرپرست معاونت فرهنگی و کارشناس هنری استان در این نمایشگاه حاضر شده بود، از تلاش‌ خالصانه این مربی هنری تشکر کرد و گفت: ارزش کانون به تجربه و توانایی‌های مربیان‌اش بوده که همواره برای تربیت نسلی ارزشمند و توانمند گام برمی‌دارد.

در آیین گشایش نمایشگاه «نم‌نم باران» استاد صحافی‌مقدم نایب رییس انجمن خوشنویسان ایران و جمعی از اساتید انجمن خوشنویسی مشهد نیز حضور داشتند.

نمایشگاه خوشنویسی «نم‌نم باران» از ۱۴ لغایت ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰  در نگارخانه ارغوان واقع در بلوار سجاد برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =