کد خبر: 276938
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
ایستگاه نقاشی ویژه دهه مبارک فجر در مرکز باشت

به مناسبت دهه مبارک فجر ایستگاه نقاشی در مرکز فرهنگی هنری باشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری باشت با اشاره به اهداف برنامه‌های کانون در این ایام اظهار داشت: هدف کلی کانون از اجرای برنامه‌ها در این ایام آشنا کردن کودکان و نوجوانان با اهداف و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های کانون در دهه مبارک فجر افزود: برنامه‌های متعددی در قالب، برپایی ایستگاه نقاشی و ویژه برنامه مهمانی لاله‌ها ویژه کودکان در روز دوازهم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح و جشن بزرگ بهمن در روستای سرابیز از توابع باشت و... از برنامه‌های شاخص کانون به شمار می‌رود.

ظفری  ابراز داشت : ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به مردم به ویژه به کودکان و نوجوانان منتقل شود.

وی  افزود: باید برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی این دستاوردها به شیوه‌های جذاب هنری و فرهنگی بازگویی شود.  

گفتنی است ایستگاه نقاشی یکی از برنامه هایی شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان باشت بوده است  که با حضور دانش‌آموزان، مربیان هنری، معلمین و مسوولان کانون و آموزش و پرورش به اجرا درآمد و بچه‌ها با استفاده از نقاشی دیدگاهشان را درباره انقلاب و دهه فجر  با هنر نقاشی  برروی پارچه‌های مخصوص نقاشی به تصویر کشیدند و در پایان از ده نفر از بهترین نقاشی ها جوایزی اهدا شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =