تقدیر استاندار خراسان جنوبی از مدیر کل کانون خراسان جنوبی به عنوان فعال عرصه نماز

مدیر کل کانون استان از سوی استاندار خراسان جنوبی به واسطه تلاش در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز با اهدای لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در گردهمایی ائمه جماعات و رابطین امور اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند  صبح 17 بهمن 1396 برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز قدردانی کرد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است:

با عنایت به این‌که بر اساس نظر ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان مجموعه فعالیت‌های نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در سال 1395 شایسته تقدیر ویژه گردیده است. به پاس اهتمام جنابعالی و همکاران محترم در امر توسعه و ترویج در آن دستگاه اجرایی از شما به عنوان فعال در عرصه نماز تشکر و قدردانی به عمل می‌آید .

از خداوند متعال دوام توفیقاتتان را در سایه توجهات حضرتعالی (عج) خواستارم . امید ا ست تلاش به عمل آمده مرضی خداوند منان قرارگیرد.

محمد مهدی مروج الشریعه

 استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =