کد خبر: 277045
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
بازدید 424
پایان رؤیاهادر اداره کل کانون فارس

سینما کانون فارس در ایام الله دهه مبارک فجر با نمایش فیلم «پایان رؤیاها» و سایر فیلم های مناسب کودکان و نوجوانان میزبان دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، فعالیت سینما کانون در مراکز فرهنگی هنری شهرستان های دارای سینما کانون و اداره کل کانون فارس در شیراز در دهه مبارک فجر نیز هر روز با میزبانی از دانش آموزان در حال برگزاری است. این روزها سینما کانون فیلم پایان رؤیاها را به نمایش گذاشته است. پایان رؤیاها آخرین اثر محمد علی طالبی کارگردان شاخص سینمای کودک است و به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است. مخاطبان در این فیلم به تماشای داستان پسربچه ای می نشینندکه به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می کند؛ اما به واسطه اشتباهی که از او سر می زند دچار مشکلاتی می شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می کند بنابراین مشکل و دردسرهای او بیشتر می شود و ...

این فیلم پیش تر در جشنواره فیلم فجر، سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان شیکاگو به نمایش درآمده و به فهرست پایانی بهترین فیلم های آسیا پاسفیک 2017 راه یافته است. این اثر موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =